Promenad och förberett

Vi åker ju i helgen så har gjort höpåsar osv så att Mommo inte ska behöva fixa för mycket 💕

Sedan promenerade jag och molly till kyrkan och tillbaka (2km) och hon va riktigt påverkad och trött efter behandlingen 

http://youtu.be/v_mbhBPKfl0


Trött häst går snällt efter matte 😝

När vi kom tillbaka så ställde jag henne med fleecetäcke i sjukhagen till kvällen så hon inte ska flaxa runt mer än nödvändigt, ja, då tokbrunstar hon!
Ibland ska man ha tur 👍 nu slipper jag entokbrunstig märr på clinicen nästa helg 👌



 


Kommentarer
Kristin Schyllner

Mysig prommis :D

2015-04-29 @ 15:51:29
URL: http://kshorsemanship.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0