Nu är det dags att bli frisk!!

Hoppas att jag blir frisk till den 11okt...
Pappa sa till mig idag : "- när var det du skulle på dendär kursen som vi skulle betala?"
 "Va?" Sa jag (frågade pappa för några månader sedan om han ville ge mig clinicen i Lindesberg i 30årspresent, då jag absolut inte har råd att betala ett öre själv, men fick ingen respons så släppte det direkt) :)

Så jag sa att" jag fick ju inget svar så antog att det var ett nej å nu är jag ju trasig så vet inte ens om jag kommer kunna rida tills dess"
Men samtidigt så frågade jag "är det så, på riktigt, vill ni betala?"
Och kollade direkt om det fanns plats kvar och det gjorde det :D 

Jag bokade en plats och även jag inte kommer va 100% så vet jag att vi ändå kommer lära oss massor jag och molly :D

Tack pappa och Lena!!!!
Kan man inte fylla år jämt? ;)

Idag har vi varit i stallet, Johan skulle rida Tjabo med molly i rep å sen byta, men alla andra kom t stallet samtidigt så jag fegade ur å Johan fick rida Tjabo och bara borsta Molly.

Jag flätade hennes man (försiktigt med rak rygg så gick det bra) så den kanske håller sig någorlunda i täckessäsong å lera :)





Hon är bra fin min häst <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0