Livets pussel

Idag så hade jag lunchen i stallet och Johan hade inge mer jobb så vi möttes där så vi skulle hinna rida ihop innan dagishämtningen :)
Molly verkar ha träningsvärk, men när jag hoppade upp och började kräva saker hit och dit så var hon så mjuk och fin så detinte är klokt!
Kontraställning ✔️
Backa runt de olika bakbenen ✔️
Trav och backa på en gång med energi✔️


Liiiiiite för dålig framåtbjudning och det är ju det jag ska träna på nu, men glömde ta med ett spö till ridbanan så imorgon blir det pang på och slut med maskande :)

Sedan stod vi och soakade mitt på banan medan Johan lekte "cutting av osynlig kalv" med Tjabo och de är så fina.

Johan tränade lite på det som vi tränat på i helgen, kontra, samling, kontakt och tyckte att det såg jättefint ut på slutet!!

Han har ju energin gratis iaf ;)

Härligt att hinna med stallet på dagen och nu ha myst med våra små älsklingar hela kvällen, hela familjen, tänk vad bra vi har det <3

Hoppas ni andra haft en fin dag ❤️

Kram på er



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0