Jag mår rätt bra

Idag ska jag till naprapaten igen, 4e och hopefully sista tighta gången efter olyckan, kan tänka mig att hon vill boka in en tid om någon månad för att stämma av hur jag mår, men fy sjutterackarn vad det är dyrt att ramla av kusen ;)
Först sjuk från jobbet och på det naprapatkostnader, och de vet ju hur man tar betalt om man säger så ;)

När hästarna är sjuka tvekar man inte en sekund på att betala, det är ju något man åtagit sig den dagen man köpte hästen, men när en själv kostar pengar är det inge kul längre...

Tur det finns blodpudding å nudlar i affären va?! ;) haha

Ha en bra dag mina vänner!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0