Molly lördag

Tog in hästarna och ner på banan med molly i mörkret, dedde och Åsa var mina coacher och höll mig sällskap <3
Först från marken och lät henne galoppera av sig ordentligt, flytta lite hit å dit å körde 8an runt tunnorna.
Hoppade upp å jag var spänd och hon var lite "jag vill gå upp till mina kompisar i stallet och äta mat"
Men vi skrittade runt och vände å svängde och flyttadesidvärts. I traven så var hon spänd och ofokuserad så jag slutade när det gick bra och höll mig till skritten istället.
Sidepass över bom gick jättebra och backen va grym!
Början på spinn åt bägge hållen kändes också helt ok :)
Vi nöjde oss så och avslutade <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0