Red molly igår <3

Äntligen!! 
Och hon kändes positiv, men trött ;)
Var så varmt å kvavt :)
Men vi skrittade, vände, backa, stanna, vända med rätt ben först.
Hon kändes med mig och som att hon visste vad jag ville.
Sedan travade Johan henne, superseg, men sen vaknade hon och hon gick så jäkla fint!!!
Hon är verkligen snygg min kuse!

Johan red Tjabo (jag satt på honom medan Johan travade molly) och han kändes så mjuk och fin!!
Avslappnad och inge stel i nacke, dock sitter han fast i bak igen, efter hagbytet, men Karolina var bortrest 2v så kan inte komma förens nästa vecka, så vi gör vad vi kan sålänge :)

Melker agerade ponnyridningsponny på Texas kalas idag, han var så duktig!!







Kommentarer
Chrissie P

Härligt att du kan rida igen :) Vilka framsteg ni gör hela tiden, så impad! Såg att du skrivit i elins blogg att vi borde ses o träna, vore hur kul som helst! Om ni lovar att jag får ta med mig Dusty hem sen ;)

Svar: Njaaaa, kan hända att han råkar bli kvar ;)
Ja, det vore verkligen kul!!!
Jag har så svårt att boka både barnvakt och någon som kan köra min transport, så jag måste krasst bjuda över folk om det ska lösa sig "lätt" ;)
Tjabos matte

2014-06-17 @ 11:08:07
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0