Depp

Inge kul!
Jag vill rida, men blöder rätt
Mkt fortf så får snällt vänta ett tag till :(
Jag är van att rida kanSke 10pass/vecka och nu har jag inte ridit på 3 veckor :'(
Jaja, min dag kommer, men vill träna massor inför skövdecampet!!!!
Idag var barnen och jag i stallet, tog in molly och borstade och kratsade hovar och sprayade in med den egengjorda flugsprayen.

Kolla vad det står på den som vi brukar använda:


Man blir ju mörkrädd!!!
Känns varken kul för barn djur eller framtida natur att använda den längre :/

Sedan la jag ut en saltsten till tjejerna å de blev sååå glada :) de älskar verkligen varandra, samsas, på allysons villkor såklart, men de är så söta 






Kommentarer
Elin

Jag förstår att det inte känns så kul! Kommer vara värt att vänta så att det inte blir några ytterligare bakslag.

Ska bli så kul i Skövde! När åker ni ner?

Väntar med spänning på att få återkoppling för flugsprayen! Ska definitivt göra en själv om det funkar.

Svar: Red igår :D
Underbart!!
Bara skritt, men gjorde gott för själen <3
Vet inte än när vi åker ner, beror på barnvakten (min mamma i Arboga) hoppas kunna åka dagen innan :) ni då?
Kram!!
Tjabos matte

2014-06-15 @ 20:21:27
URL: http://beautyalices.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0