Start

Ja, våren/försommaren blev ju inte vad vi tänkt oss iom operationen, ingen sadel som passade och allt så nu är vi påväg framåt :)
Kiro var ju här i fredags och körde igenom även molly, som vuxit massor och inte har nån direkt koll på sina långa spiror ;)
Så lör sön blev det promenader av henne, medan jag red Tjabo lite lätt, bara för att kolla så alla delar satt där se skulle ;)
Måndag så tog jag ner molly på banan för första turen i nya sadeln, 27 grader varmt kl 19.30, men vi gjorde vad vi kunde.
Skritt trav stopp back flytta bak å framdel. Hon gjorde allt, men segt! Och jag orkade inte heller så jag nöjde mig med det som start och red kanske 35minuter, vi var båda svettiga efter och sadelsvetten såg bra ut :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0