Trailday på stadsberga, vår första handtävling

För två år sedan, när Molly var 1 år, så var vi med på den första traildayen, då hade de även handklasser :)
Vi kom tvåa och Molly var sååå duktig i allt <3
Detta var innan hennes första brunst april året efter och alltså när hon fortfarande var min snälla, problemfria lilla prinsessa ;)
Nu är hon min snälla prinsess igen, men det är inget jag fått gratis, det ska f'n veta! ;)
Två veckor kvar till "tävlingen", vår första uppsuttna tävling, där vi ska träna på att tävla och ha kul och bygga vårt team ännu starkare :D
Som tur är började hon brunsta i förrgår, så jag slipper en högbrunstig bitch på tävlingsdagen iaf ;)
Ha en bra dag mina vänner <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0