Nu ni!

Nu har jag betalt licens för i år...
Och därmed måste man va medlem i en klubb och lotten föll på wru!
Anledningen?
Jo, de har betydligt större kointresse än taure och jag hänger ju redan med alla wruare på alla John Moore-clinics mm ;)
Känner mig som hemma där och det känns kul :)
Varför jag betalt licens?
Jo, tänkte va med på en klass eller två på taures tävling den 6sept....
Det är ju så nära och med den teamkänslan vi har nu, jag å molly alltså, så känns det som rätt läge att åka ut och träna på att tävla.
Se det som träning (varken jag eller molly är särskilt insatta i tävlingsrejset) och få lite vana på att packa in oss och åka transport med :)
Nu ska jag bara välja vilken klass jag ska va med i...
Lutar åt trail eller western riding...
Vi får se :)
Godnatt med er





Kommentarer
Chrissie P

Så roligt att du är med i vår klubb :)
Roligt med tävling också, ni är så duktiga så klart ni ska testa :D

Svar: Tack <3Ja, man kan ju inte ha så höga krav på sig första tävlingarna, man måste ju som sagt träna på att tävla och hade inte det medberäknat för året i våras (då jag inte tyckte att vi var redo) men nu känns det som att vi kan kasta in det i utbildningsplanen :D
Tjabos matte

2014-08-11 @ 09:58:59
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0