Molly

Gjorde en bana med Malin, som vanligt glömmer jag bort att träna själv och bara hjälper Malin ;)
Men Tore och Malin va jätteduktiga!!!
Kolla här:
http://youtu.be/FViCek8UtVs





Molly kändes superfräsch!
Pigg, glad, villig och inte alls ojämn.
Ingen svullnad i ryggen och inte varm.
Tack Åsa!!!!!

Sen skulle jag å molly göra sidepass över halmbalar å hon typ trasslar till det, får benen fel å känner att hon inte kan lösa det så hon lägger sig i slowmotion! Jag hinner få ut fötterna ut stigbyglarna och bara ställer mig av henne...
Så får jag upp henne å ska göra om, men hon går typ in i balarna med flit å vänder dem så vi gör sidepass över bredsidan :P jaja, alla sätt är bra ;)
Men hon kändes hel och gav mig tom en minibock i galoppen ;) den va jag tacksam för, då är hon frisk :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0