Intet ont som inte har något gott med sig....

Nu vill jag ju självklart inte att mannen i mitt liv (ja, Johan, inte Tjabo ;) ) ska gå och ha ont och självklart önskar jag att han får va frisk i ryggen nu, men det får mig att tänka på en grej...
 
Johan har ALLTID varit skeptisk mot läkare, naprapater, kiropraktorer och massörer!
Det är först sista året som han sett med egna ögon vad vår fantastiska kiropraktor Karolina gör med Tjabo och hur otroligt mycket det påverkar honom att "sitta fast" och vara sned/stel...
 
Igår sa tom Johan till mig att leta reda på en kiropraktor till honom, då han hade så fruktansvärt ont! Och efteråt var han som en ny människa (gör ju såklart fortfarande ont, måste ju läka och han ska på återbesök i veckan)
 
Jag inbillar mig att det här var "bra" för honom ;) Att han inser hur saker påverkar oss och hästarna och att han ännu mer kan uppskatta det kiropraktorer/naprapater gör för oss och våra djur :D
 
Så, det var det jag kom att tänka på ;)
 
Krma på er därute i värmen!
Hepp!
 
En 1år gammal bild på Elvis och Melker <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0