Har fått domarprotokollet :)

Till att börja med så hade jag varit lika glad om vi kommit sist å min häst ändå hade känts så fin som igår.
Jag är ju så otroligt nöjd så det finns inte :D
Så idag så fick jag protokollet å ser att jag inte plussade på bron, då blev jag lite ledsen, då det var det hindret jag kände att molly verkligen klarade med bravur!!!
Men men, domaren dömer ju och så är det i bedömningssporter :)
Jag är ekipage nr 6 :)
Ååååå är fortfarande i nåt slags lyckorus från igår :)
Wow!!!





Kommentarer
Chrissie P

Ser ju jättebra ut ju! Tänk inte så mkt på bron, de e rätt klurigt o få plus på den. De va Eva som dömde va? Hon vill att hästen ska titta på bron o sen smyyyyyga över den. De får inte bara gå rakt över bron o inte bry sig om den.

Svar: Hon tittade på den och smög ett steg i taget :) men skitsamma :D fick plus på annat som jag inte trodde, va bara bergsäker på att bron fick jag plus på, men men
Tjabos matte

2014-08-24 @ 21:55:28
URL: http://chrissiep.blogg.se/
Chrissie P

De e klurigt de där. Så länge de kändes bra så! Har varit domarbiträde 4 ggr. Kan säga att de flesta är väldigt snåla med plus. Håkan gav två +0,5 på en heeeel dag :P så ibland får man köra på sin egna känsla :)

Svar: Wow! Ja, alltså, jag förstår ju att för att få 1,5+ så ska man typ va bäst i världen ;) haha
Tjabos matte

2014-08-25 @ 14:46:19
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0