Branden

Jag blir helt tom när jag läser alla uppdateringar om branden omkring Sala :´(
Tänk vad lätt det är att förlora allt man har, att stå där utan möjlighet att ta hand om sina nära och kära djur och människor...
Önskar jag kunde göra mera, men lite långt för folk att köra hästar till oss förstås...
Nu håller vi tummarna för att planet från Italien kirrar detta och att det efterlängtade regnet kommer snart!
Nyss ringde en kund till oss, som har bodar i Surahammar, och frågade hur snabbt vi kan komma och hämta dem, branden var påväg dit, allt blir så verkligt! Vad sårbara vi är för naturens krafter!
Skickar en tanke till alla nödställda och till mina egna för att vi är trygga och inte behöver lämna våra hem...
Hang in there everyone!
Bild från aftonbladet.se där de flyr branden
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0