Back om track

Tänk vad saknig (jaja inte ett riktigt ord ;) ) jag blir när jag inte får va i stallet en dag, igår var jag bara där på morgonen och släppte ut och mockade till alla mina (Tjabo står inne några nätter när det ändå bara är skitväder, så vet jag var jag har honom och att han inte knixar till sig i den våta leran) och fixade mat mm, sedan fanns ingen tid att åka dit på em/kvällen då Johan skulle jobba natt och jag, kors i taket, fick jobba över igår :)
Vill bara åka dit och pyssla med mina pälsklingar!
Muppigt va ;)

Jag har köpt ett back in track nättäcke, kändes som en bra investering då både mollys och tjabos kropp kommer må gott av det, hoppas det kommer i början på nästa vecka...


Idag ska jag dit med Elvis och Texas efter lunchen och vi ska mocka lösdriften och sanera lerig Melker ;) hoppas de vill rida lite med om de orkar :)
Sedan hoppas jag få åka tillbaka på kvällen och iaf rida tjabo, molly får jag se om hon fortfarande grejar med munnen, har gått en vecka nu så det vore ha läkt efter att alla tänder rök, men i tisdags var hon fortfarande meckig (tuggar och fixar med munnen på ett skumt vis) så då känns det korkat att rida, även fast jag riderbettlöst så känns det som att det blir ju ingen trevlig upplevelse... Jag själv vet ju, när man dragit ut tänder,  hur det kan pulsera i hela huvudet flera dagar efter, så vi får se vad hon talar om för mig ikväll :)
Ha en fin dag mina vänner




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0