Grattis min vän!!


Idag fyller världens bästa Max år! 
Han är på clinic för Andy Adams på Finsta å vi var där igår och kollade lite på de fina hästarna och kossorna som var med :) jag å Kela hade alla 4barn med så det blev ju inte så lätt att lyssna, men några små saker fick vi lära oss och se :)
Max rider här på grace, Max syster Annies häst, 5årigt sto e dun it with charm (har jag för mig)
Nej! Hennes morfar är Charm, hon är efter little jacki favor :)
Lycka till resten av helgen min vän! 
Och hoppas de sjunger för dig idag ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0