Gotland

Ikväll åker Johan och Tjabo till Gotland, för att vara med på clinic för Lari Dee Guy och Hope Thompson på stall Änggårde.
 
Jag är jättenervös över båtresan, men det ska väl gå bra, hur gör Gotlänningarna med sina kusar liksom ;)
Johan packade kläder igår och jag har packeterat foder i portionsförpackningar och jag tror att vi har koll på läget.
Blir middag på Herrhagen idag så jag kan hjälpa husse att få med allting och vinka av :)
Hoppas de tar mycket bilder och filmer så att jag får se :D
kl 10 imorgon börjar clinicen och då börjar de till fots och ska öva in teknik.
Håll tummarna för båtresan mina vänner! 21.20 går båten....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0