Så lycklig!!

Av att se tjabo idag!
Han hade ätit upp allt hö inatt, ätit upp allt hö ute på dagen (han har inte ätit så bra på ca 1månad)
Han såg GLAD ut!!!
Tog in i stallet. På med reflexer och ut på promenad. Han trampar på bra! Svansen är rak! Han är positiv och går fort! Tjabo is back!! Han är pigg, glad, äter, går normalt och villetillochmed pussas :D
Så jäkla härligt!
Hoppas det håller i sig nu, att han inte halkar till och knixar till sig igen eller går omkull eller nåt annat joks!
Imorgon ska vi rida och känna hur han känns.
Jag är så stolt och lycklig över att jag känner vår häst! Att han talar om när saker är fel och att jag lyssnar på magkänslan (om än lite segt denna gång, men man måste ju vänta och se vad tiden gör med skador/sträckningar med...
Nu ska allt bli grejt!
:D




Kommentarer
Elin

Åh vad kul!

2013-11-08 @ 05:51:58
URL: http://beautyalices.blogg.se
Chrissie P

Jaaaa!

2013-11-08 @ 08:42:42
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0