Lugn hästhelg...

Helgen har mest bestått av kalas...
Barnens lilla kusin Alva döptes i Kårsta i lördags eftermiddag, efter det så gasade vi till barnvakter och sedan på 30årsfest i Västerhaninge, vilken vi kom hem ifrån vid 5rycket på morgonen, så söndagen spenderades i sängen ;)
 
Förhoppningsvis kommer hovis imorgon och skor våra pälsklingar. Molly har ju tappat alla 4 och Tjabo ser inte kul ut, så det ska bli skönt :D
 
Ikväll kommer min mamma och sover hos oss en natt så jag hoppas att Johan kommer hem skapligt så att vi kan hänga i stallet bådatvå ikväll...
 
I helgen kanske jag får lite hopphjälp av Ylva, Tinkas dotter :D Tjabo är ju inte löshoppad på över 1 år och jag har hoppat 60cm uppsuttet en gång hösten han var 3 :P så det känns skönt att få proffhjälp om de orkar :D
 
 
Puss på er alla därute i solen!
 
 
En bild på Tjabo när han va 1år och hoppade på Jursta...


Kommentarer
Ingrid "Tinka" Carlsson

Oj, vad kul.
Ska vi komma till dig och hoppa Tjabo? Jätteskoj. Vi ses den 22/6,eller den 23/6? Kram Tinka.

Svar: Hejsan! På söndag om ni kan :) vi är borta tor till lör :) KRAAAAM
Tjabos matte

2013-06-17 @ 13:49:59
URL: http://www.lintrollets.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0