Red med Åsa

Travtur runt gravfältet på schyssta kusar med bra tramp. Allyson har fått riktigt bra steg nu, Åsa är så duktig som kämpar på!
Hon skrittar lika fort som Tjabo i den ökade skritten nu och det är det inte många som gör :)
Min nacke har sagt upp sig lite efter att jag halkade utanför oss i söndags, har försökt ignorera det, men tror Johan får rida några dagar nu så att det kanske rättar till sig.
Jag har ju en gammal whiplash efter att jag var med i en rejäl skidolycka 2008. Den spökar lite ibland och då får jag snällt slappna av och varva ner lite...
Vilket inte riktigt är min grej ;)
Kram på er alla glada :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0