Tack Tommy A!!!

Johan får låna en ropingsadel av honom på clinicen :D då slipper Johan stressköpa en och kan leta efter en som han verkligen vill ha :D
Jag kommer ju från hoppvärlden, där alla tittar snett på varandra och håller tummarna för att konkurrenterna ska typ bryta benen eller krascha i hindren...
Jag älskar denhär nya världen!
Western!
Där alla hjälper varandra, kommer med tips, ställer upp och håller tummarna för varandra!
Så glad att jag träffade Johan så att jag fick upptäcka detta!!
Och tack igen Tommy!!



Kommentarer
Annika

Kan du motivera varför du rider en så ung häst ( och har gjort länge) ?? Hur tänker du, vore intressant med en förklaring!

2013-08-16 @ 20:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0