Ridit båda

In med Molly, på med sadel å ner på banan.
Alla grunder hoppade upp,
Böja flytta bak
Styra
Trava
Gå över några bommar.
Nöjd!!

Tog med tjabo upp, ställde båda i gången å borstade tjabo, som varit på spa idag igen!! På med hans pad, avös sadeln från Molly, på med sadeln på tjabo, borsta Molly ledde ner dem till lilla stallet å in me henne i boxen för middag, ner på banan med tjabo.

Gjorde precis samma med honom, sedan skänkelvikningar och sedan galopp några varv, sedan låg det bommar i zigzag (4st)
Äh va tusan, testar ta galopp över, gör volt efter varje å byta till nästa bom osv.
Svårt å alldeles för hög nivå för oss just nu :P haha men vi tog oss igenom det :)
Sedan galopp och flytta in framdelen på lite volt, svårt svårt svårt men tycker att jag fick till det jag ville iaf.

Sedan skulle vi trava sakta och avslappnat efter det, tog typ en kvart! Han ville bara springa, när han va lugn avslutade jag å gick upp :)
Fick sällis av Lotta å Sofie :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0