Leka lite efter maten :)

Detta hoppade jag med tjabo idag, bara lite gymnastik, rullade över i galopp, tog bra ansatser, landade i andra galoppen (vilket jag förutsett och ville med hinderplaceringen) och bara rullade vidare. Kanske 8språng totalt. Jättenöjd på avslappnad duktig Tjabo!!

Sedan fick jag slåss med Tore över vattenmattan ;) men efter typ 45 min gick han över. Orkar inte ens skriva om hur han betedde sig :O men 1-0 till MIG!!!
;)
Sedan fick Mommo rida lite ordentligt med :D

När alla va klara så fick Molly gå över allting, lyfta benen högt och gå längst på hela vattenmattan, från kortsida till kortsida, iiiinga problem!! Hon är så jäkla cool!!

Puss på er

https://cdn2.cdnme.se/1405968/6-3/pic_520be939ddf2b305c6416bda.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0