Stolt idag!

Skitstolt!
Mest över mig (bara där märks skillnaden)
Men också över min vackra kuse, såklart!
Hade med lillasyster till stallet idag, kul med lite sällis.
Tog ut Molly på banan, Dedde kan ju inget om vad vi pysslar med så jag fick sätta ord på allt jag gjorde och hon ställde frågor och jag visade svaren och allt flöt på hur bra som helst!
Jag sa innan vi kom ner på banan att "idag ska jag vara fokuserad, göra små rörelser och inte bli frustrerad"
Tycker att jag lyckades jättebra :)
Tom i "shoulder in" så gav hon i nacken mycket mer än någonsin och försökte aldrig äta upp mig ;)
I traven och galoppen så respekterade hon mig och sparkade inte inåt eller stegrade. Härligt!
Vi är på rätt väg!
Dedde tyckte det såg bra ut ;)
Sedan tog vi en kort promenad ute med Melker å Molly.
Tack för sällskapet syster!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0