Ser fram emot helgen!

Tänk vad tiden har sprungit iväg, känns som att det var igår jag anmälde mig till clinicen för John Moore med min lilla prinsessa/slampa (hon har två namn nu, beroende på dagsform) ;)
 
På torsdag kväll åker jag upp till Rimbo, Johannesbergs slott för att installera Molly.
Kan tänka mig att hon kommer tycka att allt är jobbigt och bli trött, så känns skönt att åka redan på torsdagen så att hon kan vänja sig vid dofter, ljud och de andra hästarna.
Istället för att åka upp fredagmorgon, kasta ut henne ur transporten och in i ett ridhus med massa hästar och folk på en gång.
 
Ska bli så kul att få ladda inspirationsbatterierna, få tips om hur jag ska lägga upp framtiden lite med min lilla rödhåriga tjej och massor med ny kunskap, då man faktiskt lär sig massor även av att kolla på de andra deltagarna och deras hästar :D
 
Tjabos lillasyster, Alice (de har samma mamma) ska vara med oxå, så det blir lite släktträff, man kan ju säga att Molly och hon är styvsyskon, på något konstigt hästvis ;)
Tjabos och Alices mamma som numera är en änglahäst
(bild lånad av roslagswestern.se)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0