Så trött!

Jag är helt slut i boollen...
Sitter på jobbet, gör väl någon nytta, men knappt det, känns det som...
Tänker på Molly, tänker på Tjabo, undrar om Texas skriker på dagis, undrar om Elvis hostar, ont i magen pga den skiten plus att imorse kom den kvinnliga veckan med, jag är helt slut, skulle man kunna säga...
Jag hoppas att jag får skritta Tjabo idag så att jag får känna hur han känns, komma ut och bara andas lite och ladda lite batterier. Han ska ju skrittas igång på raktspår och det passar bra, bara Johan inte jobbar sent, eller kanske kan fråga pappa och Lena om barnvakt... Men det är de ju jämt, men man kan ju alltid fråga...
Imorse släppte jag ut hästarna, fanns inte hö iordninggjort ordentligt som det skulle, tar lite extra energi allting, när det liksom inte flyter på som det ska..
Jävla gnällinlägg!!
Va behövligt...
Hör av mig när jag hör något från Mollsan....
Den här ängeln kan oxå falla... Snart reser jag mig upp igen <3


Kommentarer
Chrissie P

kämpa på! Snart vänder vinden <3

Svar: Ja, idag var ögat mycket bättre så nu får vinden minsann ha vänt ;)
Tjabos matte

2012-09-26 @ 12:55:36
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0