Ihopsläpp

Skulle släppa ihop Tobbe med våra igår.
Först gick tjabo å Tobbe ihop hela tiden vi va på tävlingen. Sedan släppte vi ut dem på banan och de fick va där en stund innan jag hämtade Molly för
Att se hur det gick, först lugnt... Men sen skulle Tjabo MÖRDA Tobbe!!!!!
Skulle prova idag igen med Melker med,en nu har Molly 39,4* feber och är jättelös i magen :( har givit probimin (snodde av dig Lotta, ska köpa imorn) och måste försöka hitta en höbal eller
Två tror jag, för att stabilisera lite, hon har varit lös sedan igår morse, jag trodde bara hon va nervig på tävlingen :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0