Husses dag

Idag ska Johan träna med Max.
Jag har köpt ett till slowfeed som jag satte upp mellan två träd längre bort. Det blev nog lite väl packat i det igår för de har inte fått ut allt och det syns att de har försökt (bra för tjockisar, men våra kusar får gärna lägga på några kilo, så det är mindre bra för oss) :)

Tog in M å T på em så de har fått stå inne och sova lite innan husse ska rida ikväll. Johan har mockat å fixat, så kom jag å grabbarna ut från Mommo å morfar (nybadade) och Elvis hjälpte pappa att sprida spån :P blev lagom fin i hår och innanför kläder, haha

Husse har även hunnit sladda banan, som nu ska igång igen efter att morfar ockuperat den med maskiner och massor efter avloppsbygge :) ska bli skönt att kunna utnyttja hela banan igen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0