Molly

Har verkligen försökt ta det lugnt idag å inte tänka på Molly nästan alls.
Igår fixade jag på em så att jag skulle slippa åka dit på kvällen och morgonen, idag var jag där vid lunchen med grabbarna och förberedde igen så jag ska slippa åka dit ända tills imorgon fm. Så skönt det ska bli att få en fredagskväll hemma med familjen <3
Avmaskade Molly med axilur idag och på söndag ska jag maska med noromectin. Sedan ska hon va maskfri lilla fröken.
Annars mår hon bra, är pigg å vill hitta på saker, måste försöka få nån att passa barnen imorn så jag kan bygga hage till henne... Johan jobbar hela helgen :(
Trevlig helg på er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0