Min farfar

Min farfar är en av de mest underbara personer som finns.
Plus att han har någon slags övernaturlig förmåga...
När man har ont någonstans så håller han handen över och det blir bra...
Jag vet, ni tycker jag är knäpp, men det är så!
Huvudvärk, tandvärk, muskelvärk, sår mm så har han hela mitt liv utövat detta på släkt och familj.
På min gamla häst, Shallow, höll han över hans knä en gång.
Shallow hade blivit sparkad på ett framknä och svullnaden ville inte gå ner trots antiinflammatoriskt.
Farfar höll och dagen efter var det bra.
Jag skojar inte!
Sedan hade han aldrig mer problem med det knät på 7år...
Så nu bad jag min farfar att komma till stallet och ge mollys konstiga knä en chans.
Han höll, hon var allmänt på tårna men verkade tycka om det...
Nu får vi se vad som väntar imorgon...



Kommentarer
mormor Ida

Bra!
Håller alla tummar.

2012-10-28 @ 23:10:02
Mollie Carlsson

Coolt!

2012-10-31 @ 16:41:40
URL: http://molliecarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0