JOhn Moore

I helgen är John Moore i Rimbo igen för att ha clinic för en massa trevliga människor.
I brist på friska hästar (och pengar) så åker jag dit imorgon (då de har fokus på rundcorallen) och kollar lite.
Johans mamma passar barnen och det är ju bara 15 minuter därifrån så hon kan ringa om supermamman behövs :D
Tack snälla svärmor för att jag får åka och ladda inspirationsbanken några timmar <3
Ska ta med block och penna och komma ihåg att anteckna, har glömt det alla gånger inann :P
Ha det bra allihopa!
 
bild lånad från luckyrider.se


Kommentarer
Chrissie P

Kul att du ska dit jag kommer också som staketryttare ;)

2012-10-25 @ 20:09:21
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0