Jävligt billig!!!

Jahapp!
Då har Micke varit här för att kolla på tjabo och fundera lite över vad vi skulle göra (han skulle göra)
Han tyckte att han såg fin ut överlag och att vi skulle lägga på äggskor (eller kanske heter eggskor) ingen aning ;)
Men men...
Han började med hö fram och tjabo blev helt gaaaaaalen!!!!
Hoppade studsade stegrade la dig nästan ner!!!
Jag skämdes som tusan och sa ingenting... Vad skulle jag säga liksom...
Men Micke fortsatte och ingen va lyckligare än jag när tjabo lugnade sig med bakskorna. Trodde på allvar att Micke skulle packa ihop och dra...
Svetsade ihop eggskor och fixade och donade och 2timmar senare var allt på plats. Tack Micke!!!!!
På onsdag kommer Max och ser över mina andra bebisars fötter. Molly är inte vacker inte...
Men helt ren i benen idag så imorgon får hon gå ut så får jag se hur det blir efter det...
Longerade henne idag igen (tog några varv igår med) och hon har verkligen fattat grejen med att gå runt mig å så, men shit vad hon kan springa fort! Och shit vad hon även kan samla ihop sig och få världens snyggaste steg och hållning.
Håller aldrig på mer än 4-5minuter...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0