Jahaaa

Hmm...
Var ska jag börja...
Knäna...
Pålagringar...
Väääldigt väääldigt små, men hon vore ju inte ha NÅGRA ALLS!!! De kan va ärftliga eller inte ärftliga... (känns som att chansen att båda våra hästar har det vid så låg ålder lutar åt ärftlig) :(
Annars ska jag bara hålla koll på dem, va som vanligt och bara reagera om det blir värre.
Kotan...
De ser att den har en förändring.
De kan inte säga om det är en skada eller medfödd åkomma, men hon ska hållas lugn nån/några månader och få chans att läka, inga busiga kompisar...
(tror Tore och hon får stå)
Men hon lät hoppfull om det med.
Jag känner mig glad att hon får komma med hem, men lite ledsen ifall att detta kommer påverka hennes ridbarhet i framtiden...
Ingen vet....
Veterinärerna kan ju inte sia framtiden...
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa och hoppas att vår otur är slut nu!!
Nu väntar vi på direktregleringen (som jag hoppas går igenom, försäkringsbolaget undrar väl snart)
Puss på er alla som hållt tummar och tår idag <3 vet att ni finns där :D



Kommentarer
jeanette

Usch vad tråkigt hoppas självklart på den bästa diagnosen för er.- Mysan är E: Blue Eyed Candy King en quarterhingst (oprövad) o en paintmamma E : Westfarm Alicat

2012-10-31 @ 19:15:13
URL: http://besten.blogg.se/mysan
Chrissie P

Usch så tråkigt med pålagringar på båda hästarna :S Hoppas framtiden blir ljusare :)

2012-11-01 @ 13:24:04
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0