Equiterapeuten från Eskilstuna

Tjejerna i stallet sak imorgon ta ut Sverkel igen, han känner av hästarna, känner var de "sitterfast" sätter nålar, väntar en stund och sedan trycker han å drar lite så vips så ska det vara bra :P Jag tror på det, men när man berättar hur han gör så får man konstiga blickar från folk ;)
Vi har ju haft ute Lena Andersson som har fixat två gånger och kommer igen den 16e, vi är jättenöjda med hennes behandlingar och råd och allt känns som att vi är på rätt väg, men jag tänkte att om tjejerna ändå ska ta ut den här killen, som vi haft ute två gånger förut (varav en gång till Tjabo) så kan han ju lika gärna kolla igenom honom för ett till utlåtande om vad han tror och tycker, och liksom vara tyst inann och höra vad han säger i "blindo".
Rapport kommer :)
 
 
Här va mina grabbar unga minsann ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0