Skyndade hem för ridning i ljus

Mommo har passat grabbarna så jag kunde jobba idag.
Sedan gasade jag hem och red tjabo innan det blev mörkt. Han skötte sig kanon och jag travade rätt långt idag, kanske 5minuter och han hade en mjuk och fin trav. Hoppade av innan alla backarna påväg hem så matte också fick jobba lite ;) så d blev en bild innan solen gick ner :)
Sedan tömkörde jag Tore på volt och han fick jobba igenom kroppen ordentligt. Han behöver bygga mera rygg och lättare utan ryttare :) glad att kunna ge tillbaka lite till Mommo när hon gör så mycket för oss jämt <3
Molly fick ha tråkigt idag, hon stod och tittade längtande efter mig när jag bara fixade med de andra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0