Molly monster...

Heter ett barnprogram, brukar kalla Molly det när hon gör tokiga saker...
Som imorse...

Pappa ringde å sa att grannen ringt å berättat att våran lilla ljusbruna häst stod på deras gräsmatta, precis bredvid österhaningevägen där bilarna kör i 120 knyck...

Med en förkyld son och en som skolas in så hade dagen redan börjat kasst då varken jag eller Johan fått sova nåt...

Bara att stressa på barnen, kasta på kläder på dem å in i bilen å gasa till världens bästa Mommo som tog hand om dem när jag sprang ner i sommarhagen.

Där låg hon, mitt lilla monster, på grannens perfekt klippta gräsmatta, hon reste sig och kom glatt emot mig när jag dök upp :P

På gräsmattan hade hon även lämnat 4bajshögar så jag tror att hon varit där ett bra tag ;)

In i hagen å stängde av sommarhagen. (tji fick jag för att jag inte bytte hage på dem igårkväll)

Jag älskar mitt lilla monster, men hon hittar på lite bus ibland ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0