Träning på Stadsberga

Och jag hade med Tjabo och förberedde mig på det värsta.. Målet var att komma in i ridhuset iaf ;)
Han skötte sig nästintill utmärkt, hummade till en häst på slutet att hon var snygg, men annars tycker jag att han skötte sig bra bland ca 15 hästar i varierande stl ras kön och ålder. Vår duktiga stjärna!

På lördag gäller det, då ska vi tävla i trail at hand och showmanship at halter, jag VET att vi kommer bli diskade, men målet är även där att komma in i ridhuset och att han inte ballar ur totalt, ser det verkligen bara som en kul träning, tävla på riktigt får vi göra nästa år :)

Imorgon kommer hovis och verkar de små, håller tummarna för att det går bra det med, sedan är det träning tränig och träning tors fre!


Från vänster Elliott, Tjabo, Tobbe

Ha det gött sålänge



Kommentarer
Jessica

Hoppas det går bra på lördag:) håller tummarna för er:)

Rider du inte Skipper mera? saknar honom hihih

Kramar på dig

2010-09-22 @ 12:20:11
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0