Täckesgjorden på

Jajjamensan!
Och det var inga somhelst problem! Han stod still, jag spännde åt och drog i den och gick några steg med honom, men han verkade inte ens märka utav den :) NÖJD!!!!!
I veckan hoppas jag på sadel, ska be Tinka om lite goda råd först :) Min jättesadel är väl kanske ingen höjdare att börja med heller, undra om man sk abörja med min ena syntet-hopp-sadel... väger ju ingenting, men är ändå formad som en sadel... Vi får se...

Annars är det lite som vanligt, han går ut och in ur hagen, såret håller på att läka och han är fortfarande rädd om huvudet just där, men har inte brytt mig så mycket i det de sista dagarna... Tar tag i det när det läkt färdigt, så han slipper mer obehag :)

Ha det sålänge



Kommentarer
Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Tette! Tack för besöket idag. Det var JÄTTEKUL!

Du kunde också lugna mig. Roligt att gå en sväng med Elliot.

Tjohej från Tinka.

2009-10-27 @ 13:49:47
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0