Ordentlig promenad igårkväll

Tog vi tillsammans med Shallow& Jessica, Lili& Carro och Tore& Dessie. Det småregnade och var kolmörkt, men Tjabo var nog den som skötte sig bäst :) Tummen upp.

Han har ätit lite dåligt i helgen och kollade munnen igår och då har han sår på båda sidorna på lanerna, funderar på om det kan vara betarna/kanintänderna som är på väg upp... Annars måste han ha tuggat på något...
Han vill iallafall inte äta kraftfodret och höet äter han jättesakta, stackarn, hoppas det ser bättre ut redan idag... Men såg även att han behöver raspas så jag får ringa Marianne och boka tid :)

Annars är det som vanligt... Ska försöka mig på lite longering/löslongering i veckan, om jag får tid över...

Ha det sålänge



Kommentarer
Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Tette! Vad sa Marika? Hur mår stackars Tjabo i munnen? Skulle ni till Veterinären? Hur gick det?

Du skulle inte på löshoppningen på lördag, eller hur? Jag ska dit med Viozzla, spännande......

Ha det bra.

Kram Tinka

2009-11-18 @ 10:10:07
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Tette! Vad sa Marika? Hur mår stackars Tjabo i munnen? Skulle ni till Veterinären? Hur gick det?

Du skulle inte på löshoppningen på lördag, eller hur? Jag ska dit med Vizzla, spännande......

Ha det bra.

Kram Tinka

2009-11-18 @ 10:11:18
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Cilla

Tck för peppningen , jag behöver det verkligen .

Min värld har slagits i spillror .

Du kan väl adda mej på msn ? Min msn adress är :

[email protected]

2009-11-18 @ 23:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0