Julledigt

Händer inte så mycket här...
Fast ändå så gör det det...

Har blivit några promenader samt sadel för första gången, han reagerade inte ett jota... Tyckte mest det var kul att äta snö ;) Så jag spände fast den ordentligt och sprang runt med honom lös på volten och han följde mig som en hund :) Jätteroligt att vi redan har fått sån kontakt fast jag inte håller på med honom varje dag :)

Nu börjar det verkligen suga i ridtarmen och jag ska faktiskt åka och titta på en pålle hos Marika (henne vi köpte Tjabo av) på lördag, wish us luck :)

Här kommer lite dåliga bilder på första gången med sadel, mörkt och mobilkamera = ingen bra kombination ;)




Kommentarer
Jessica

Duuutti ponni :)

2009-12-28 @ 07:22:00
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0