Bara två dagar kvar...

Tills bilen ska styra mot Hjo.
Johan och Tjabo ska med Max och Anna vara med och tävla i teampenning! :D
Tävla å tävla. De ska leka, ha kul och göra sitt bästa :)
Allt ska va positivt och skojigt :)
Jag är jättenervös, för jag har verkligen ingen koll på läget!!!!
Jag är hästskötare och packare. Så Johan får med allt han behöver :)
Veterinärlåda, mat, utrustning, pass...
På tors kommer Max och Zihw hit till oss och de ska till Järna å flytta koflock, då åker jag å grabbarna å packar grejer i stallet :)
Fre morgon lastar de tre kusar i Olles ekipage och åker till Hjo.

Jag å smågrabbarna tar Volvon ner till min mamma och lämnar av dem där och sedan åker jag vidare till Hjo :)

Spännande, läskigt, kul :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0