Lite tråkigt kanske

Men jag kollade på bilderna från de två senaste tävlingarna och det är exakt 2veckor emellan...
Vem bryr sig kanske ni tänker, men jag är jätteglad, då jag på bilderna ser att hon gått upp MASSOR bara på den korta tiden, då vet jag att min utfodring fungerar :D
Är så svårt att veta om de får rätt när de gått ner sig en gång och när man ser de varje dag så är det svårt att se skillnad...
Men, nu finns bildbevis ;) synd att syster inte fick med rumpan ordentligt på sista bara :)
När jag har blå jeans va för två veckor sedan och svarta jeans va nu i helgen :)

Plus att man ser det jag gått å sagt i helgen, hon är i en växtperiod och
Trött, man ser bara här att baken vuxit :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0