Söndag

Heldag i stallet idag, med ¨målning, tömma lösdriften, fixa sanden på ridbanan m.m

Senare på kvällen red husse på ridbanan som fått ny sand, men det ska planas ut bättre då det just nu är lite berg å dalar :P

Men den var fantastiskt mjuk och fin att rida på och jag fick hoppa upp å känna jag med :)
Han var stressad i början, ville inte skritta, men mkt volter och uppbackningar så när jag väl red sen så var han lugnare och kunde faktiskt skirtta lite ;) haha

Vi har ju fått hemläxa på skrittandet så vi kämpar på :)



Tjabo ville valla Kellie ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0