Semester

Jag och familjen har varit på Maldiverna 15 dagar så inte mycket uppdatering här inte :)

Idag har jag iaf longerat Tjabo för första gången och det giock kanon, longera är väl att ta i, men har travade några varv i höger, jag stannade honom, vände och travade några i vänster. Brallade inte (konstigt nog) och verkade cool över uppgiften.

På söndag är det stadsbergaträning och då tar vi med båda pållarna, Johan får rida medans jag kör lite trail at hand med Tjabo :) iaf över lite bommar lär vi ju komma, men satsar på bron :)

Bye sålänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0