Premiär för mig och Molly

Ut på en tur i skogen själva :D
Red i lilla skogen, runt över stock och sten och klättrade hit och dit och plötsligt står där en älgmamma....

Tette börjar räkna träd, säga alfabetet, sjunga och rida vidare, vi ser älgen hela tiden som bara står och glor på oss mitt på den öppna delen av skogen där alla nedfallna träd ligger och jag försökte behålla lugnet (men kände att hjärtat slog fortare) men molly behöll iallafall lugnet och bara höll koll påälgkon medan vi fortsatte runt i skogen, tack molly!!

Hem igen och vi överlevde vår alldeles egna uteritt på 35minuter :)



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0