Oj vad stolt jag är <3

Åh vilken härlig känsla <3
Tog in superskitiga Molly från hagen och på med allt.
Ner på banan och hoppade upp på en gång.
Skrittade mot direkta mål och tänkte på vilka signaler jag gav och hon kändes verkligen med mig :D
Flytta på bakdel i båda varven och några vändningar och sedan in i trav och hon jobbade med mig! Jag tänkte på att rida och hjälpa henne att samla sig. Hon gick sååå bra! Så efter 10min så sa jag till Åsa "visst ser det bra ut?" Och hon ba "ja wow! Jag måste filma" så hon upp med kameran och vi kämpade på i båda varven och i höger var hon som en dröm och i vänster lite stelare, men slappnade av efter några varv. Så stannade jag och klappade sen hoppade jag av och skrittade av från marken och avslutade så, varför nöta när hon i stort sett gjort allt perfekt (för hennes utbildningsnivå) oj vad duktig hon var!!!
Tack för filmen Åsa <3

http://youtu.be/GylMcyaJS54




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0