Sanering av sadel

Det värsta med att ha så dyr utrustning är att man måste ta hand om den ;)
Igår hade jag massor att göra i stallet... Planen var, sanera sadel efter dammig helg, visa stallplats för eventuell ny inackordering, tömma boxen inför tvätt i veckan och hinna rida Molly...
Jovisstsörrusåatt det gick ju sådär ;)
Hann sanera sadel och sedan visa stallplats och de var ju så trevliga, så snacka skit i två timmar var mer prioriterat än att få något gjort ;) hehe
Får se till att ta tag i det imorgon när barnen är på Bio med min moster :)
Nu är stallet fullt och jag ser fram emot en rolig höst med bra hästfolk i stallet. De nya är en hoppinriktad mamma med hennes 8åriga dotter samt ett par med två shettisar som förhoppningsvis kommer stå med Melker och Tjabo så det kommer bli Tjabo and his ministars liksom :D
Välkomna ska de känna sig och jag kan slappna av och känna mig nöjd över att återigen ha sluppit sätta ut annons på mina stallplatser <3 Så skönt när det löser sig <3
Ha en fin dag mina vänner!
En gammal bild på Tjabo när han är 3 år (och har pannlugg! ;) )


Kommentarer
Mia

Hejsan! Tack för trevligt bemötande och rundvisning av stall och gård, ska bli jättekul att flytta till er... vi ses ;0) Med vänlig hälsning Mia

Svar: Åh tack för titten in hit på bloggen! :D
Ni verkar va jättehärliga!
Ses snart <3
Tjabos matte

2014-07-31 @ 21:28:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0