Dagsljus

Hade lunchen i stallet å Johan skulle hinna hämta barnen så jag hann rida i dagsljus :D
Härligt ochbatteriladdande för själen!
Red i lilla skogen först, Tjabo gick ner på framknäna på ett ställe där tjälen släppt, men upp igen å såg inget blod...

Sedan på banan och fokuserade på lugn och min andning och allt gick väl.
M och Tore och Familjen med bojana kom ner och red lite så vi stod mest still och aktade på oss så att M kunde rida B i lugn och ro (hon är bara 8år och fick hästen i lördags :D )
Hon hoppade ett litet skutt och jag styrde tjabo på det några gånger och han hoppade höghus och jag bara åkte omkring i sadeln med mina långa läder i cratessadeln, verkligen optimal att hoppa i ;) hur tusan gör de i EXCA??!? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0