Tack Mia och Micke!

Fick present av nya stallgästerna <3
Tack :D
Jag har ju tänkt köpa en i flera år :D

Sen fick Åsa present med :D
Nordis och shettisskor till alla hennes konstverk :)


Tjabo och Sheraton gjorde inte upp helt, Tjabo får bo i annan hage några dagar innan vi testar igen, annars får de två små nya shettissäkra den hagen och stå där, går ju bra det med, men roligare om de kan gå ihop ovh skönt att ha en hage över ifall det händer nåt :)





Även jättekaninen har flyttat hit :D har 5st av mina godkända gotlandskaninburar att skutta runt i :D

Plus en liten svart lejonhona


Så nu är de 4 honor i en Box :D

Välkomna allihop




Kommentarer
mia

Tack Tette för att mina kaniner får bo i stallet, och de blev ju riktigt bra med den "rosa" presenten ;0)

Svar: Tack själv! Jag är så lyckligt lottad att ha så bra folk i stallet :D win win för båda ;) hoppas Sheraton blir bra i benet nu :( usch! Så typiskt att vi släppte ihop dem :'(
Tjabos matte

2014-08-30 @ 18:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0