Max-tjabo 2-0

Gissa om jag blev överraskad när Max dök upp och erbjöd sig träna Tjabo igår igen :D
Gasa till stallet och göraiordning,
Jag hade bestämt med Mommo att vi skulle till kalvsvik och titta på WE-träning (då jag tänkte att hon och Tore skulle hänga på) så jag fuck lämna Max och Åsa på ridbanan.
Skyndade tillbaka och Max tränade Tjabo nästan 3h och på slutet så kunde Max hoppa av hoppa upp kasta Linda upp lasso tappa lasso snurra bonka och klappa med lasso överallt på Tjabo utan ett enda rusk!
Han gav sig! Helt!

Nu ska tjabo slippa se ett lasso på ett tag!!
Tack Max! Jag är imponerad och tacksam för all hjälp och all nackspärr det skapat dig ;) <3






Kommentarer
Chrissie P

grymt!

2013-09-26 @ 22:57:33
URL: http://chrissiep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillatjabos

Här kommer vardagen och träningen med vår Quartervalack Suspisious Mind, även kallad Tjabo, uppdateras så ofta jag hinner. Tjabo är vår första Quarter, och även vår första unghäst. Han är född i maj- 08 och har hunnit bli 5 år nu... Sedan köpte vi Tjabos lillasyster Elvis Shy Molly "Molly" i feb 2012. En rödhårig fuxbrud med skinn på nästan, född aug 2011. Välkomna in och se vad vi pysslar med :)

RSS 2.0